Reparaties en retouren

Retour sturen van reparaties

Wanneer u een defect artikel heeft kunt u dit aan MyHandsfree.nl doen toekomen. Voegt u altijd een kopie van de factuur of pakbon toe en noteer een volledige klachtsomschrijving.

Retour adres:

Wilt u een product aan ons opsturen vraagt u dan via info@tims-webshops.nl een retournummer aan. Vermeld daarbij de reden van het retour zenden. U ontvangt van ons dan een retournummer en de instructies hoe en waarheen het product te versturen.

 

Beoordeling van uw reparatie

Wij zullen gaan beoordelen of dit door MyHandsfree kan worden gerepareerd, indien dit niet het geval is zullen wij het artikel moeten terugsturen naar de fabrikant, distributeur of reparatiecentrum.
In de laatste 3 gevallen zal de reparatie langer duren, houd u dan rekening met 2 weken reparatie tijd.

Garantie

·         Op al onze artikelen zit minimaal 2 jaar garantie!

 De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:

-       Gebroken displays

-       Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik

-       Vocht- en/of waterschade

 

Kosten reparatie

Indien uw artikel niet ouder is dan 2 jaar zijn er geen kosten verbonden aan uw reparatie. Wanneer er word geconstateerd dat uw artikel uitgesloten is van garantie zullen wij u dit melden en een prijsopgave doen voor de reparatie.

Op artikelen die buiten de garantietermijn vallen van een jaar zullen wij administratiekosten in rekening brengen en u een prijsopgave doen voor het repareren van uw artikel.

U dient uw aankoopnota toe te voegen en een volledige klachtomschrijving. Indien deze ontbreken zullen wij helaas reparatiekosten in rekening brengen. Deze bedragen € 5.-

U dient een reparatie gefrankeerd aan ons te verzenden. Wij nemen geen ongefrankeerde zendingen aan.